۱ پاسخ

استرس نگیر منم توی دوازده هفته اینطوری بودم دکتر گفت طبیعیه و الان سرویکسم به ۳۸ رسید یکم حواست بیشتر باشع ب خودت فقط استرس هم نداره

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته سی‌وهفتم بارداری