یه سوال ،درد سیاتیک از لگن تا پشت پای چپ دارم ،بعد زایمان رفع میشه؟

تصویر
۸ پاسخ

سیاتیک با ورزش و حرکت های اصلاحی خوب میشه. منم دارم گاهی جوری میگیره که نمیتونم پام و یه ذره بیارم بالاتر. چند سال پیش یه ماساژ رفتم خوب شد الان تو بارداری دوباره گرفته

من همین الان درد دارم😭

منم اینجوریم نمیتونم پام تکون بدم🥴🥲

انشاالله ک رفع بشه
من ک همش پماد دیکلوفناک میمالم تا بتونم حرکت کنم

منم هر دو پام همینجوری میشه🫠

برا من هم پای راست میگیره هم پای چپم رو میمیرم زنده میشم خدا کنه بعد زایمان رفع بشه

آخ آخ منم اینجوریم😧😖

مربی یوگای من گفت اره رفع میشه
ولی اگر ورزش نکنی توی سن بالا دوباره خودشو نشون میده

سوال های مرتبط