سیاتیک با ورزش و حرکت های اصلاحی خوب میشه. منم دارم گاهی جوری میگیره که نمیتونم پام و یه ذره بیارم بالاتر. چند سال پیش یه ماساژ رفتم خوب شد الان تو بارداری دوباره گرفته
من همین الان درد دارم😭
منم اینجوریم نمیتونم پام تکون بدم🥴🥲
انشاالله ک رفع بشه
من ک همش پماد دیکلوفناک میمالم تا بتونم حرکت کنم
منم هر دو پام همینجوری میشه🫠
برا من هم پای راست میگیره هم پای چپم رو میمیرم زنده میشم خدا کنه بعد زایمان رفع بشه
آخ آخ منم اینجوریم😧😖
مربی یوگای من گفت اره رفع میشه
ولی اگر ورزش نکنی توی سن بالا دوباره خودشو نشون میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.