۷ پاسخ

کلا درد اگه خفیف باشه و در حد نهایت چند دقیقه طبیعیه اما اگه مدام و غیر قابل تحمل بود طبیعی نیست

منم مثل توام

مطمئن شو تورا خطری تهدید نکنه

اگر ادامه دار بود و شدیدتر شد حتما برو
اگر مقطعی بود نه، طبیعیه

سلام منم همین تور بودم گفتم طبیعی هست اما سقط کردم تو فردا صبح برو دکتر مطمئن شو

داشتی یا بازم داری؟

قابل تحمل نيست برو دكتر

سوال های مرتبط

مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان خدایانامیدم نکن مامان خدایانامیدم نکن هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته بیست‌وششم بارداری