کلا درد اگه خفیف باشه و در حد نهایت چند دقیقه طبیعیه اما اگه مدام و غیر قابل تحمل بود طبیعی نیست
منم مثل توام
مطمئن شو تورا خطری تهدید نکنه
اگر ادامه دار بود و شدیدتر شد حتما برو
اگر مقطعی بود نه، طبیعیه
سلام منم همین تور بودم گفتم طبیعی هست اما سقط کردم تو فردا صبح برو دکتر مطمئن شو
داشتی یا بازم داری؟
قابل تحمل نيست برو دكتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.