کی فردا تموم بشه 2شنبه بشع برم انومالی 😍😍😍

۸ پاسخ

من امروز رفتم عشقمو ديدم كلي خوشحال شدم ايشالا توام همينجوري برميگردي😍

انشالله که نینیتون صحیح و سالمه😍 کاش زودتر چهارشنبه بشه منم برم برای انومالی خیلی دارم انتظاری میکشم

منم دوشنبه انومالی دارم برام دعا کنین همه چیزش خوب باشه

منم دوشنبه نوبت دارم انشالله همه چی عالی باشه واسه هردومون🤲🏻😍💕

منم دوشنبه میرم😍

منم همینطور دل تو دلم نیس

منم فردا میرم دل تو دلم نیس

انشالله که میری و با خبرای خوب میای عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 🫀 مامان تو دلی 🫀 هفته سی‌ام بارداری
مامان جانم پسرم مامان جانم پسرم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری