۲ پاسخ

عزیزم مال من بعد 11سال هنوز بی حسه

آره عزیزم چون عصب ها قطع شده و کلا دیگه با اون تیکه قسمت سزارین بدنت خداحافظی کن چون دیگه حسی نداری🤣🤣

سوال های مرتبط