۱۲ پاسخ

اره بزن قشنگ میشه

لبات قشنگه عزیزم ژل اصن دیگه لوکس هم نیس

بینیت عمل ؟

ن قشنگه لبت نیاز نداری

بله نیاز داره.. چون مشخصه این لبتون رو هم با رژ لب کمی حجیم کردید.. وگرنه خط لبتون پیداست و باریکه لباتون

۱ سی سی بزن عالی میشه

خوبی الان واقعی

بنظرم نزن

ن نزن عالیه

یه سیسی بزن نزار به دلت بمونه

خوبی الان

من ک دوس دارم اره قشنگه ولی برند تک سی سی بزن حتما فوریج تک سی سی ، رووفیل ، نورامیس ، نئوویا اینا قیمتاشون مناسب تره

خوشکله خودش بخدا...من اگه همچین لبی داشتم هیچوقت نمیزدم

سوال های مرتبط

مامان دایان 💙👶 مامان دایان 💙👶 ۲ سالگی
مامان nafas maman مامان nafas maman ۲ سالگی
مامان nafas maman مامان nafas maman ۲ سالگی