اره بزن قشنگ میشه
لبات قشنگه عزیزم ژل اصن دیگه لوکس هم نیس
بینیت عمل ؟
ن قشنگه لبت نیاز نداری
بله نیاز داره.. چون مشخصه این لبتون رو هم با رژ لب کمی حجیم کردید.. وگرنه خط لبتون پیداست و باریکه لباتون
۱ سی سی بزن عالی میشه
خوبی الان واقعی
بنظرم نزن
ن نزن عالیه
یه سیسی بزن نزار به دلت بمونه
خوبی الان
من ک دوس دارم اره قشنگه ولی برند تک سی سی بزن حتما فوریج تک سی سی ، رووفیل ، نورامیس ، نئوویا اینا قیمتاشون مناسب تره
خوشکله خودش بخدا...من اگه همچین لبی داشتم هیچوقت نمیزدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.