سلام خانما
فردا میرم انتی بشدت استرس دارم
لطفا دعا کنید🥺🙏❤️

۱۰ پاسخ

عزیزم من دیروز رفتم خدارو شکر همه چی خوب بود بعدم آزمایش خون دادم و اومدم اصلا استرس نداشته باش توکلت به خداوند باشه انشاالله همه چیز عالیه.🙏🏻

شما الان دقیق چند هفته ای طبق سونو قلب؟
یعنی دوازده هفتگی پر نشدین درسته؟

نگران نباش ایشالله همه چی خوبه عزیزم

انشالله ب سلامتی عزیزم توکلت ب خدا باشه
منم امروز نوبت دارم 🥺برای منم لطفا دعا کن 🤍

انشاالله که خیره ، منم چهارشنبه نوبت دارم

بسپرب حدا اون خودش مواظبه نینیت هستوانشاالله هیچ مشکلی پیش نمیاد

منم امروز میرم ساعت ۴
انشاالله همه چی خوب پیش بره

سلام میگم من الان دقیق 6هفته شدم وامروز لکه داشتم درحده دوسه قطره ببخشید معذرت میخوام تودستشوی ک نشستم دوسه قطره ریخت ولی الان دیگه ندارم بنظرتون باید برم دکتر؟

انشالله همه چی به سلامتی گلم توکلت بخدا باشه🥹😍

انشالله همه چیز عالیه

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق‌😍💝 مامان فندوق‌😍💝 هفته هفدهم بارداری
مامان یسنا و🐣💙 مامان یسنا و🐣💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهی کوچولو  💕 مامان ماهی کوچولو 💕 ۲ ماهگی