بهتره پاستوریزه استفاده کنی یااگرم میخای اینوبحوری خیلی بجوشون تب مالت لعنتی خیلی اذیت میکنه خدای نکرده بگیرید
لبنیات محلی دکترم بهم گف سمه برا بچه
حتما باید پاستوریزه باشه
عزیزم بهتره از لبنیات پاستوریزه استفاده کنی
شیر بز گرمه،اتفاقا خوبه هیچ مشکلی نداره
چیزایی میگین اول صبحی آدم دلش میخواد🫠
ن عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.