سلام صبح بخیر .من سرما خوردم شیر بز بخورم برام بدنیست؟

۷ پاسخ

بهتره پاستوریزه استفاده کنی یااگرم میخای اینوبحوری خیلی بجوشون تب مالت لعنتی خیلی اذیت میکنه خدای نکرده بگیرید

لبنیات محلی دکترم بهم گف سمه برا بچه

حتما باید پاستوریزه باشه

عزیزم بهتره از لبنیات پاستوریزه استفاده کنی

شیر بز گرمه،اتفاقا خوبه هیچ مشکلی نداره

چیزایی میگین اول صبحی آدم دلش میخواد🫠

ن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی