۷ پاسخ

عزیزم این مشکلش کم گوشتی شاید باشه ولی این چون گوشت یخی زدن توش نخ نما شده و در واقع هیچیه تفالس گوشت تازه بزنی یجوری تو حلیم پخش میشه ک اصلا دیده نمیشه فقط کشش میاد یکی از بهترین کباب و حلیمیای تهران پدرشوهرم و همسرم حلیمشون رو دست نداره

این حلیم تهرانی ما مشهدیا حلیمون پرگوشت انقد که رنگش به قهوه ای تیره

حلیم بیرونی که حلیم نیست .‌‌ اگر یکبار خودت درست کنی هرگز ب بیرونی ها لب نمیزنی معلوم نیست چین

خودت درست کن با بلغور گندم زود درست میشه
ماهیچه بزار بپزه با آب و پیازو یکم نمک بعد که پخت بلغور گندم بریز درشو باز بزار چون زود سر میره حدود نیم ساعت ۴۰ دقیقه ای میپزه حواست به مقدار آبش باشه خشک نشه هم بزن که ته نگیره بعد با گوشتکوب برقی یا هر وسیله ای که داری قشنگ میکسش کن ، روش کنجد و دارچین و یکم روغن زیتون بریز بده نوش جان کنن

خودت درست کن خب عزیزم

خودت بپز منم خودم میپزم

حلیم های بیرون اکثرا همینن.صرف نمیکنه زیاد گوشت بریزن

سوال های مرتبط