این قطره ها برای چیه..

تصویر
۲ پاسخ

چرك خشكن هستن

گایافنزین برای سرفه هست
کو آموکسی هم بخاطر عفونته احتمالا سرفه اش خلط داره اره؟

سوال های مرتبط

مامان 🥰کوچولوی ناز🥰 مامان 🥰کوچولوی ناز🥰 ۹ ماهگی
مامان النا مامان النا ۱ سالگی
مامان محمد رضا♡ مامان محمد رضا♡ ۱۰ ماهگی
مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 ۱۳ ماهگی
مامان شکلات🍫 مامان شکلات🍫 ۷ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱۰ ماهگی
مامان هیلدا مامان هیلدا ۱ سالگی