یبوست دارم میتوتم شیاف گلیسرین بزنم برا دخترم استفاده می‌کردم

۳ پاسخ

من اوایل بارداری یبوست داشتم استفاده میکردم

والا من دکتر برام نوشته استفاده میکنم

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد