هزینه انومالی اسکن چنده ؟بیمه قبول‌میکنن؟

۷ پاسخ

من بیمارستان دولتی رفتم سونو انومالی ۳ و ۶۰۰ ازم گرفتن

اگر بیمه تامین اجتماعی باشی فکر میکنم۲و۵۰۰باشه اگر کسی از فامیلاتون بیمه تکمیلی داشته باشه برو درمانگاه کمیل زیتون با کارت ملی طرف برو ساختمان جفتیش درمانگاه زنان برات سونو بنویسه بعد تو خود کمیل رایگان سونو بده البته اصلا گردن نگیر تو صاحب کارت نیستی😂

من وقت گرفتم گفتن ۴٫۸۰۰

1.500 میشه

من قیمت گرفتم گفتن ۵ تومن ازاده

من ۵ تومن دادم ازاد

۵/۸۵۰ من دادم آزاد دادم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 🐣 مامان تو دلی 🐣 هفته هشتم بارداری
مامان النا وهانیه مامان النا وهانیه ۹ ماهگی
مامان 🌸حَبه قَند🌸 مامان 🌸حَبه قَند🌸 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیهان کوچولوم🫄 مامان نیهان کوچولوم🫄 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سلین💜 مامان سلین💜 ۱ ماهگی
مامان آلا 💕🥺 مامان آلا 💕🥺 ۴ ماهگی
مامان غزل و دوقلوها مامان غزل و دوقلوها روزهای ابتدایی تولد