من بیمارستان دولتی رفتم سونو انومالی ۳ و ۶۰۰ ازم گرفتن
اگر بیمه تامین اجتماعی باشی فکر میکنم۲و۵۰۰باشه اگر کسی از فامیلاتون بیمه تکمیلی داشته باشه برو درمانگاه کمیل زیتون با کارت ملی طرف برو ساختمان جفتیش درمانگاه زنان برات سونو بنویسه بعد تو خود کمیل رایگان سونو بده البته اصلا گردن نگیر تو صاحب کارت نیستی😂
من وقت گرفتم گفتن ۴٫۸۰۰
1.500 میشه
من قیمت گرفتم گفتن ۵ تومن ازاده
من ۵ تومن دادم ازاد
۵/۸۵۰ من دادم آزاد دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.