۶ پاسخ

پسر منم‌دقیقا همینه دکتر به منم‌گفت طبیعی

علائم رفلاکس داره

قطره سدیم کلرایددهمونیکه روز زایمان تو بیمارستان میدن رو برای بینی ش بریز روزی چند بار هر سوراخ یک قطره
اگر هم دلت نمیاد روزی چند بار صورتش بشور
بینی ش نرم بشه راه هوا باز بشه

پسر منم تو گلوش انگار خلطه.بعضا نفسش میره انگار

رفلاکس داره عزیزم شیرمیادتوگلوش اینجوریی میشه حتمابعدشیراروغشوبگیربزار۱۰دقیقه روشونه هات باشه شیرقشنگ بره پایین،حتماب پهلوبزارش

احتمالا رفلاکس دارع

سوال های مرتبط