۵ پاسخ

والا من اصلا خودمو درگیر شمارش نمیکنم. خودش تکون میخوره دگ.

بهترین موقع شمارش بعد از خوردن غذا یا یه خوراکی شیرینه

دکتر میگفت. روزی ۱۲بار. یا ساعت چهار حرکتی. باید تقریبا داشته باشه

هر دو ساعت ۱۰ تا حرکت

والا به من گفتن بعد از هر وعده(صبونه؛ناهار؛شام)حداقل ۴ الی ۶ حرکت داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌وسوم بارداری