سلام واکسن ۴ ماهگی ازیت کنندس

۴ پاسخ

برای بچه من سنگین بود و روز دوم تب شدید و روز سوم درد داشت و بی حال بود

برای پسرم که راحت بود خودم تنهایی رفتم واکسنش رو زدم شبم تنهایی بالا سرش بودم خداروشکر اصلا تب نکرد

برا دختر من ک راحت بود

برای پسر من ک خیلی سبک بود

سوال های مرتبط

مامان دایار خان🩵 مامان دایار خان🩵 ۸ ماهگی
مامان فرحان و فربد مامان فرحان و فربد ۶ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱۳ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۲ ماهگی