۸ پاسخ

ای خدا قند و نبات عشق منع این پسر🥰🥰🥰❤️❤️❤️❤️

وووی مست مسته🤪

لباساش مارک نیلی من این طرح رو خیلی دوست دارم میگم کاش تو سیسمونی زیاد می‌خریدم

اخیییی خوردنی 🧿😋

عزیزم نینی چند کیلوعه چقددشیر خشک میخورخ

تا حالا یه چهره ی تبریزی به این کوچولویی ندیده بودم 🥰😂😍 عزیزم
قشنگ داد میزنه تبریزی هست

بخورش بجا منم🧿😍

شما همونی هستی که بچه تو از دست داده بودی؟ و خدا دوباره بهت نی نی داد؟
اسمتون مادر فرشته ی اسمونی نبود؟

سوال های مرتبط

مامان ایلهان👼🏻 مامان ایلهان👼🏻 ۳ ماهگی