۶ پاسخ

عه منم فک میکردم غلیظ بده😟
شدید هم بوی وایتکس داره

مال ما که انگار شیر و غلیظظظظظ

گرمیجات و چیزای مقوی بده بخوره

مگه نباید آبکی باشه
آبکی بودن بده؟

ضعیفه

باید سفت باشه قلیز

سوال های مرتبط