نیم اضافه شه به این تب محسوب میشع؟

تصویر
۷ پاسخ

۳۷ونیم به بعد تب ۳۸دیگه واقعا تب

پاراکید بده خنکش کن داره میره بالا

سر ساعت قطره بده تب نمیکنه

واکسنشو زدی؟

نه عزیزم دکتر دخترم گفت 37/5 به بالا

هنوز تب نیست کنترل کن بیشتر نشه

ارههه اولشه

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۱۳ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۴ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۴ ماهگی