میگم هفته چندم برم واسه سنوتشکیل قلب؟

۹ پاسخ

۸ برو تا ده هم فرصت هست برای تشکیل قلب

۸ یا ۹

من ۶ هفته و ۳ روزم بود اما وایسا بشی ۷ یکباره بشه نخوای مجدد بری

۸ برو گلم

زود بری الکی استرس میگیری
من تا هشت هفته سه بار رفتم انقد غصه خوردم 🥲
ولی زود رفته بودم همه چیز خوب بود

من فردا میرم

بزار ۸هفته تمام ک شد برو چون گهواره ۱هفته جلو میندازه،
من ک رفتم تو گهواره ۶هفته و ۳روز بودم درصورتی ک ۵هفته و ۳روز بودم

دوهفته دیکه

من شش هفته و دو روز قلبش تشکیل شده بود

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان یارا مامان یارا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان راز کوچولو🧸 مامان راز کوچولو🧸 هفته بیستم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان بادوم مامان بادوم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلوین🥰 مامان دلوین🥰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فسقلی🤰🏻❤️ مامان فسقلی🤰🏻❤️ هفته سیزدهم بارداری