خانم های باردار ۵۰۰
من سال ۱۴۰۲ پسرم پیشش زایمان کردم
از قبل بارداری رفتم پیشش
و واقعا ازش راضی بودم
از همه لحاظ
من پیشش بودم از قبل بارداری تا زایمانم کردم ،خیلی راضی بودم ،خوش اخلاقه ،دکتری هم هست نمیبندت به کلی قرص بیخودی ،فقط داروهای مفید میده ،اکثر دکترا الکی پاکت پاکت دارو میدن ،اگه دارو کم دوست داری برو پیشش
ویزیتش همیشه گرونتر بقیه جاهاست صبور و مهربون هم هست ولی تجربه زایمان ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.