یاسمن لنا خدا رو شکر خدا رو شکر با اینکه انگار خوب غذا نمیخوره اما وزنش خیلی ماشالله هزار الله اکبر خوبه.بزنم به تخته چشم شور نیستا
گوشت یا مرغ و پیاز و سیب زمینی و نمک و زردچوبه و بلغور گندم رو با آب میذارم سه چهار ساعتی میپزه بعدم گوشت و سیب زمینی رو با گوشتکوب میکوبم قاطی میکنم موقع سرو هم کره میزنم
اگر عصاره قلم هم داشته باشم میریزم
سیب زمینی
ماهیچه گوسفندی
پیاز
بلغور جو
بلغور گندم
میزارم با زردچوبه و فلفل و ادویه بپزه بعد که گوشت کامل پخت و حلیم انداخت با گوشتکوب کل مواد و له میکنم بهش میدم رادین خیلی دوس داره
عزیزم من ی بار با گوشت مرغ درست میکنم ی بار با گوشت گوسفندی
گوشت و بزار قشنگ بپزه جدا
ریش ریش کن بلغور گندم و بشور آب بریز بزار رو حرارت گوشت هم اضافه کن زود زود هم بزن ته نگیره
آماده ک شد
موقعه خوردن من شیره انگور و شکر
من با بلغور گندم درست میکنم
ی تیکه مرغ با پیاز دو ساعت میزارم بپزه بلغور گندم هم دو ساعته گذاشتم خیس بخوره بعد اینکه مرغ پخت بلغور میریزم با مرغ ی ساعت دیگه باهم بپزه بعد میکس میکنم موقع خوردن توش روغن محلی ی قاشق پودر دارچین کنجد و شیره انگور
گوشت و بپز ریش ریش کن
گندمم بزار بپزه در حدی که له له بشه
بعد باهم مخولط کن جوری که قشنگ کش بیاد
روغن محلی و دارچین هم بزن کمی
شکرم اگر دوست داشتی میتونی بزنی
من با بلغور گندمدرست میکنم با ماهیچه گوسفندی خیلی خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.