۴ پاسخ

من ریزه خوری رو کم کردم قند مصنوعی هم خیلی کم از ۷۹ شدم ۶۸

عزیزم این کار و نکن من شیر ده هستم با رژیم فستینگ ماهی دوکیلو کم کردم همه چیم میخورم شیرمم خیلی خوبه بخوای رژیم بگیری و رعایت کنی اتفاقا شیردهی بهترین روشه

فستینگ خوبه فک کنم ماهی ۳ رو کم کنی ولی بنظرم همه چیز بخور اما کم من با این روش ماهی ۴ هم کم کردم مثلا برنج فقط ۸ قاشق نون یه کف دست پیتزا یک برش سیب یه نصفه سبزیجاتم هرچقدر میخوای

سوال منم هس

سوال های مرتبط