من ریزه خوری رو کم کردم قند مصنوعی هم خیلی کم از ۷۹ شدم ۶۸
عزیزم این کار و نکن من شیر ده هستم با رژیم فستینگ ماهی دوکیلو کم کردم همه چیم میخورم شیرمم خیلی خوبه بخوای رژیم بگیری و رعایت کنی اتفاقا شیردهی بهترین روشه
فستینگ خوبه فک کنم ماهی ۳ رو کم کنی ولی بنظرم همه چیز بخور اما کم من با این روش ماهی ۴ هم کم کردم مثلا برنج فقط ۸ قاشق نون یه کف دست پیتزا یک برش سیب یه نصفه سبزیجاتم هرچقدر میخوای
سوال منم هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.