۱ پاسخ

فست بگیری عالیه

نمیدونم اصولیه یا نه من اینجوری گرفتم ۳ کیلو کم کردم

شبا ۱۱ شام میخوریم ولی کامل نمیخور‌م در حد نصف همیشه

قند مصنوعی کامل حذف کاااامل
بعد تا ۲ ظهر شایدم بیشتر هیچی نمیخورم غیر اب چای دمنوش
بعد ۲ ظهر با دوتا سفیده تخم مرغ یکم سبزیجات شروع میکردم
بعد یه میانوعده میوه
دوباره شام
همین🌺
هنوز ک هنوزه فستم
یعنی کلا صبونه حذف کردم بخاطر همین دیگ اضاف نمیکنم🙂‍↔️اینقدم که شوهرم غر میزنه خیلی لاغر کردی ولی خودم راضیم
چون تازه رسیدم به وزن ایده الم
تو عیدم که از بس حرص ویهان خوردم که مریض بود هیچی نمیتونستم بخورم فک کنم وزنم کمتر شده بازم

سوال های مرتبط