بعد از زایمان چی بخوریم ک بچه نفخ نکنه

۶ پاسخ

فقط گوشت و مرغ
برنج و آبگوشت بدون حبوبات و بخور
سوپ بخور
حبوبات نخور اصلا
سیب زمینی نخور

هیچی نباید بخوری همش رژیم

اکثرا همه چیز نفخ داره

چیزای نفاخ نخور دیگه
ماست سالاد میوه آبمیوه های صنعتی

سوال منم هستش

فقط باید شربت‌ گریپ‌میکسچر‌بدیش‌
وگرنا‌در حالت عادی نفخ‌ دارن تا ۲ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان دُخمَلِ نازَم💕 مامان دُخمَلِ نازَم💕 ۱۰ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۱۴ ماهگی
مامان آرش کوچولو مامان آرش کوچولو روزهای ابتدایی تولد