من ب پسرم چهار دادم بچم پرز معدش از بین رفت هرچی میخوره بالا میاره🥲همین اشتباه رو سر نیلا هم کردم ولی الان خب نشون نمی ده باید همسن سپنتا بشه تا نشون بده
منم می ترسیدم
شروع کردم و خیلی خوبه
مگ بش دارو نداده برا رفلاکسش بنظرم نده یکم دیگ صبر کن
خب اگه دکتر گفته شروع کن عزیزم
اگه وزن گیریش خوبه میتونی اول شش ماه شروع کنی . منم چند روزه که شروع کردم.
الان همه از همین سن شروع میکنن. نمیشه دیر شروع کرد. بچه باید معده و گوارشش آماده بشه برای غذای اصلی. خصوصا بچه های رفلاکسی که حساس ترن. بچه ها باید تا یکسالگی بتونن غذای سفره رو بخورن و بجون و ببلعدن و قورت بدن.
این مهارتا با غذای کمکی تقویت پیدا میکنه.
خب شروع نکن
پسر من اصلا وزن نمیگرفت چهارو نیم ماهه گفت شروع کن من ۵ شروع کردم
وقتی دکتر موافقت کرده چرا سخت میگیری؟
گروه چالش لاغری داریم برای مامانای خوشگل ک میخان ب وزن دلخواهشون برسن هرکس میخاد شرکت کنه ب ایدی روبیکای من پیام بده🌼✨🧡
✳️✳️✳️✳️
رژیم از شنبه شروع میشه🌪️
@melodi780
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.