تو گهواره می‌بینم خیلی از مامانا درگیر اینن چرا از ۴ ماهگی غذا دادی چرا از ۶ ماهگی غذا نمیدی یا مولتی کی بدم آهن کی بدم و...پس می‌خوام نظر پزشک پسر خودمو بهتون بگم راجع به این موضوع:

دکتر آریو میگه طبق کتاب جدید پزشکی ، بچه ی رفلاکسی از ۴/۵ ماهگی ، بچه کم وزن از ۵ ماهگی و بچه نرمال از ۵/۵ ماهگی و بچه تپل از ۶ ماهگی و بچه با اضافه وزن از پایان ۷ ماهگی غذای کمکی رو باید شروع کنه
و آریو از ۵/۵ ماهگی غذای کمکی رو شروع کرده، با اینکه خودم بهش گفتم دوس دارم از ۶ ماه بدم ولی اجازه نداد
راجب مولتی هم گفت بچه های نرمال تا ۳ ماه بیشتر آد نباید بخورن و باید مولتی رو از اول ۴ ماهگی شروع کنن، یا وقتی دوبرابر وزن رسیدن باید مولتی رو شروع کنن ک همون اول چهارماهگی میشه
بچه ی نرمال آهن رو از ۶ ماهگی شروع میکنه ولی اگر کمبود اشتها داره یا کمبود وزن هروقت دکتر تجویز کرد
گفتم شاید بکارتون اومد،ولی نظر هر دکتر متفاوته 🎀
پ.ن:
اینم عکس پوره ی سیب پسرکمه ک دیروز تایم زیادی قرار بود تو ماشین باشم با خودم بردم، شما چیا میدین ؟



غذای کمکی پوشک سوختگی دندون سیب موز ویتامین اد

تصویر
۸ پاسخ

ب حرفاشون اهمیت نده💋

عزیزم ممنون میشم راهنمایی کنید اول اینکه نظر پزشکتون خیلی به علاقه و نظر خودم نزدیکه دوم اینکه من پسرم هنوز نمیتونه بشینه غذا دادن بهش سخت نیست بنظرتون؟ میشه تو صندلی غذا بهش غذا بدم؟ پسرم رفلاکسیه و دوست داشتم حداقل از ۵ ماهگی شروع کنم غذا دادنشو🫠 این گگ زدایی ک گفتینم انقدر دستشو تو حلقش کرد و اوق زد و چمیدونم دندونی و اینا بهش دادم که فکر کنم عادیه براش😅

عزیزم وزن پسرتون چقدر بود دکتر گفت ۵٫۵ شروع کنید

عالی بود ممنون ❤️🙏🏻

چه ظرف جالبی
عزیزم از کجا گرفتی؟

مرسی که دانسته هاتو باهامون به اشتراک میذاری💋💋

مرسی عزیزم نظر دکتر دختر منم همین
میگم من تاپیک قبلیم موندم چه طوری سبب بدم به دخترم شما چه طوری درست کردید

ولی بچه 4 ماهه بلع نداره دیدی یه مولتی یا آد میدی نمیتونه درسته قورت بده..معدش اسیب میبینه بنظرم هر چی قبلا گفتن درسته حالا یذره بخاطر کم وزنی نمیشه زود بچه رو به غذا انداخت اما اگ یه بچه اعتصاب شیر کرده و به شدت رفلاکسیه دیگ چاره ای نیست

سوال های مرتبط