ب حرفاشون اهمیت نده💋
عزیزم ممنون میشم راهنمایی کنید اول اینکه نظر پزشکتون خیلی به علاقه و نظر خودم نزدیکه دوم اینکه من پسرم هنوز نمیتونه بشینه غذا دادن بهش سخت نیست بنظرتون؟ میشه تو صندلی غذا بهش غذا بدم؟ پسرم رفلاکسیه و دوست داشتم حداقل از ۵ ماهگی شروع کنم غذا دادنشو🫠 این گگ زدایی ک گفتینم انقدر دستشو تو حلقش کرد و اوق زد و چمیدونم دندونی و اینا بهش دادم که فکر کنم عادیه براش😅
عزیزم وزن پسرتون چقدر بود دکتر گفت ۵٫۵ شروع کنید
عالی بود ممنون ❤️🙏🏻
چه ظرف جالبی
عزیزم از کجا گرفتی؟
مرسی که دانسته هاتو باهامون به اشتراک میذاری💋💋
مرسی عزیزم نظر دکتر دختر منم همین
میگم من تاپیک قبلیم موندم چه طوری سبب بدم به دخترم شما چه طوری درست کردید
ولی بچه 4 ماهه بلع نداره دیدی یه مولتی یا آد میدی نمیتونه درسته قورت بده..معدش اسیب میبینه بنظرم هر چی قبلا گفتن درسته حالا یذره بخاطر کم وزنی نمیشه زود بچه رو به غذا انداخت اما اگ یه بچه اعتصاب شیر کرده و به شدت رفلاکسیه دیگ چاره ای نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.