۱۳ پاسخ

باحال تره22/2

02/20

۲۵/۲/۴۰۵ هم خوبه

من به تاریخ دقت نکردم ۱۹/۲نامه گرفتم😂

۲۵.۲.۴۰۵باحالتره

منم ۲/۲۲ تاریخ و نامه گرفتم انشالله ب امید خدا😅

من خودم ۰۲/۲۲ ام برا بچه ام همونو زدم 🤗حالا باز هرچی خدا بخواد

خيلي باحالتره 22/2

سالگرد ازدواجمون ۲۲/۲ تاریخ قشنگیه

من۲۱ ،۲ زدم

22/2 دیگه

من ۲/۲۲ می‌خوام بشه

22 رند تره😂

سوال های مرتبط

مامان آندیا ❤️ مامان آندیا ❤️ ۱ ماهگی