ب نظرم ۲/۲ خوبه
تولد دوتاشون تو یروز باشه باحال تره
از یه لحاظ میگفتم مثلا بچه هستن هی تولد ایهان باشه هی اونم میگه منم میخوام بعد فرداش برای اون بگیریم هی جنگ و دعوا داریم 🤣🤦♀️موندم والا
دو دو ۱۴۰۵ بهتره من خواهرام با زایمان طبیعی و اتفاقی روز تولدشون یکیه و اصلا راضی نیستن همیشه دعواست🤣🤦♀️
دو دو بدنیا بیار ولی تو یروز تولد بگیر مهم شناسنامه است رند باشه
۲ اردیبهشت رند تره بنظرم ولی تولد ایهان خیلی خوبه
به نظرم 2/2
پسرمنم ۱/۱/۱۴۰۱
حالا این بچم میخام ۲۲/۲/۱۴۰۵زایمان کنم
۲/۲🤔
2/2 خوبه ب نظرم رند میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.