۳ پاسخ

نفخ میشه واسش .ولی من تو خواب نمیگرفتم کلا

همون بعضی وقتا که می‌ترسی بیدار شه بزار بخوابه بعدش که بیدار شد بگیر

اگه دیدی خوابش عمیقه مخصوصا شبا، یه کم عمودی نگهش دار که شیر بالا نیاره و بعد به پهلوی چپ بخوابونش

سوال های مرتبط

مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی