۴ پاسخ

بچه هام رفلاکسی بودم ۴ماه تمام شروع کردم

شش ماهگی بعد واکسن شروع کردم واسه دوتاشون

وارد ۵ ماهگی که شد شروع کردم با مشورت پزشک

پایان پنج ماهگی با مشورت دکتر شروع کردم

سوال های مرتبط

مامان اریامهر مامان اریامهر ۱۴ ماهگی
مامان 👧🏻نیهان و شاهان👶🏻 مامان 👧🏻نیهان و شاهان👶🏻 ۶ ماهگی