من که والا از اول سه ماهگی دارم بهش میدم روزانه ۱۰۰ سی سی با ولع اب میخوره خیلی هوا ها گرمه و تعریق دارن طفلیا
از وقتی کمکی شروع کردم
من نظر دو تا دکتر اطفال رو پرسیدم
هر دوشون گفتن از ۴ ماهگی میشه به بچه آب داد
منکه از ۴ ماهگی میدم بهشون
من ی هفتس بش میدم چون اینجا ب شدت هواگرمه
من از دوماهگی
دکتر پسرمگفت از سه ماهگی
با شروع غذای کمکی
از ۵ ماهگی دادم روزی ۳۰ میل
الانم ۶۰ میل میدم گاهی بیشتر
هردکتری یه چیزی میگه
فوق تخصص گوارش اطفال گفت از ۳ ماه مجازه اب جوشیده ولرم
من دادم پسرم نخورد گفتم حتما نیاز نداره که هیچ جوره نمیخوره
با شروع غذا کمکی آب مجاز دادنش
من از 5ماهگی دکتر گفت غذا بده آب هم بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.