بسلامتی باشه انشاللّه
به من گفت یک آبمیوه چیزی بخور که نسبتأ شیرین باشه مایعات خیلی زیاد هم لازم نیست همین
آب بخور نوشابه شیرینی ایناروبخور مثانت پر باشه
زیادم پر نکنی مثل منبع مجبور شی خالی کنی با مثانه خالی سنو کنه😅
استرس ام نداشته باش قشنگم کاری خاصی نداره
از روز قبلش آب زیاد بخور غذای نفاخ نخور همراه خودت ابمیوه شیرین ببر
کار خاصی نمیخاد بکنی فقط قبلش غذای نفاخ نخور وقتیم رفتی اونجا ی ابمیوه بخور ک بچه بیدار بشه
من دیروز رفتم کار خاصی نباید انجام داد برای من هم سونوی واژینال انجام دادن هم شکمی با مثانه خالی
فردا میخام برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.