۸ پاسخ

من ۲۷ هفته و ۳ روز ۱۱۱۲ بود
گفتن خوبه وزنش
برای شماام کم نیست، وزن جنین متوسط باشه اما ۹ ماه بمونه بهتره که تا مثل نوزادی خودت انقدر مادر استرس بکشه و زود بیاد که

تو گهواره ک وزن نرمال و زده یک کیلو

من ۲۷ هفته و ۴ روز ۱۲۸۹ بود دخترم

عزیزم اکثر بچه های الان همینطورن تغذیه ای مادرت اون موقع داشته با الان کجا

ن بابا خوبه
چطوری تو ۷ ماه ۲۵۰۰ بودی😶

نه بابا خوبه
من هفته آینده سونو وزن میرم، بارداری قبلیم ۲۸ هفته و چند روز رفتم وزن بچم ۱۲۰۰ بود دکتر گفت خوبه

من ۲۷هفته و ۲روز بچم ۱۰۷۴،درگیر اعداد و ارقام نباش ازین به بعد رشدش بیشتر میشه

۷ ماهه ۲ کیلو بودی🙄

سوال های مرتبط