طول سرویکس۳۲ تو ماه من بده

۵ پاسخ

از من ان تی ۳۴ بود تا آنومالی برم اگه پایین بود سر کلاژ میکنم چون دکتر سنو پرسید زایمان زودرس داشتی گفتم اره سر پسرم از اونجایی که با سه تا بچه نمیتونم استراحت کنم ودستم به خودم بند نمیشه سر کلاژ کنم راحتترم چون هی میگم بی خیال خونه کثیفه بی خیال لباسا کثیفه ظرفا شسته نیست بازم نمیتونم بی خیال شم وپا میشم همه کارارو میکنم بعدم ازدرد میفتم

برای منم ۳۲ دکتر چیزی نکفت بهم،بهش فکر نکن،فقط کار سنگین نکن

من هفته شما ۳۴ بودم ۲۵ هفته شدم ۲۱ اگه اهل استراحت نیستی حتما سرکلاژ کن

این یعنی چی ؟آب دور سر بچه هستش

اره یکم پایینه استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان 🥰آدرینا♥️ مامان 🥰آدرینا♥️ ۸ ماهگی
مامان پسری👦🏻🫀 مامان پسری👦🏻🫀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نون خامه ای👶🏻 مامان نون خامه ای👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی