کلا چند دست لباس لازمه برای اوایل نوزاد سایزاشم بگین؟

۵ پاسخ

من سربچه اولم اصن صفرنگرفتم ۵دست سایز۱ گرفتم بچمم ۳۵۰۰بدنیااومد کلی استفاده کردم بعدشم کم کم بسته ب نیازت وسایزخودش خرید میکنی دیگ ب نظرم خیلی نخرفعلا البته دوسه تاهم شلوارتک بگیرلازم میشه

صفر نگیر اصن بنظرم. دوست یک، دو ست دو، دو ست یا سه ست سه بگیر بیشتر خواستی بعدا بگیر.

من یک دست سایز صفر خریدم چون دختر من ۳ کیلو بود اندازش میشد

من سه دست از هر سایزی گرفتم ۱_۲_۳
باز جدا ست بیمارستانیشم هست
چندتا رامپر و زیر دکمه هم گرفتم

سه دست صفر ۵ دست هم یک

سوال های مرتبط

مامان کشمش پلویی مامان کشمش پلویی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه روزهای ابتدایی تولد