۴ پاسخ

سلام خانوما خوب هستید پسر من الان 2ماه و3روز شه
سرش یکم انگاری درازه بنظرتون خوب میشه

حساسیته عزیزم
باید ببری پیش دکتر متخصص

اینا الرژی به پروتیین گاوی ببر دکتر

پسر منم بدنش و صورتش ریخته بیرون🥲🥲🥲
بردم دکتر کالاندولا داده حالا ببینم بهتر میشه یا نه

سوال های مرتبط

مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی
مامان ادرین مامان ادرین ۱۵ ماهگی