۱۸ پاسخ

فکر کنم بایدانسولین بزنی

خیلی من استرس دارم نکنه برا بچه اتفاقی بیفته

من از تو بالاترم حوصله رژیمم ندارم حالا شنبه باز میرم آزمایش ببینم دکتر چی میگه🫠

مویز بخور در حد چند تا دونه یا توت خشک

گفت اونقدری نیستش ک من بخام انسولین بنویسم فقط رژیم

تا میتونی برنج و نان سفید رو ب صفر برسون برنج قهوه ای نان سبوسدار یا نان جو بگیر باز کم بخور بیشتر مثلا صبحانه تخم مرغ ابپز گوجه خیار بخور ناهارت مثلا مرغ درست کنی تو بیشتر مرغ بخور با سالاد آبلیمو شامتم مثلا عدسی خالی بدون نون بخور شده دو سه پیاله بخوری تا سیر بشی ولی نون رو یه مدت کنار بزاری درست میشه

من ناشتا 99بود بعدش188 دکترم روزی دوتا قرص داده میخورم شیرینی جات هم هیچی نمی‌خورم جز میوه

منم دیابت باداری دارم شبی نصبی متفورمین مصرف میکنم ولی من بعداز غذام خوبه ناشتام بالا میره این دفهعه خوب بود سعی کن کدو سبز توی غذات استفاده کنی به جای کوکو سیب زمینی کوکو ی کدو سبز کوکو عدس کوکو سبزی استفاده کنی کدو سبز توی خورشتت توی مرغتت بنداز بخور برنج با حبوبات با شوید بخور

نخور ابجی من قندناشتام همه پایین ۸۹ دوساعت ها هر دوهفته از قبل گلوکز به بعد دادم همه ۱۲۰ دوتا بالا بود یکی ۱۵۸ یکی ۱4۷ انقدم منو فرستادن داخلی دارو ندادن گفتن قند خوب حالا رفتم سونو وزن جنین بالا دکتر زنان میگ قند نهفته داشتی ریسک نکن نخور رژیم بگیر درضمن من کلی رژیم و دکتر تغذیه رفتم کلی هوس کردم تو بارداری دلم خواست نخوردم ولی افسوس

بستگی ب رژیمت داره دکتر من گف روزی دوتا خرما میتونی بخوری

من ناشتا ۱۰۲ بودم با رژیم اومد به ۸۸

خرما با چای قند رو بیشتر بالا میبره

حتما دکتر غدد برو

با کشمش و توت خشک بخور

من قندم بالا بود رفتم دکتر غدد انسولین داد مصرف میکنم

اگ رعایت کنی میاد‌پایین سبزی کاهو خیار کدو بامیه استفاده کن من ۱۱۵ بود به ناشتا با رعایت شد ۹۹ ولی بازم انسولین میزنم شما ۹۹ هست رعایت کنی اوکی میشه

خرما قند داره دیگه گلم

خرما خشک دکتر گفت قندش از خرمای تازه بیشتره

سوال های مرتبط

مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۱۱ ماهگی