۱۱ پاسخ

هنوز کجای کاری که طاقتت کم شده گل ....

من که دقیقا ۳۹هفته و چهار روز بودم درد گرفت منوم اونم به خاطر پیاده روی روز قبلش وگرنه فک کنم میرفتم تا هفته ۴۱😂😂

گلم تو بارداری هم ناخن گیر کرد تو پات؟

تورو خدا یکی جواب بده

ببخشید ۳۲ هفته یعنی چند ماهه میشه

هیچ کاری ازت برنمیاد😐😐😐
نخواد بیاد خودت و بکشی هم نمیاد
من یه عدد مادر تیکه تیکه شدم از دو هفته پیس از نظر همه فعالیتایی ک باعث زایمان میشه. زمین و طی زدم نیم ساعت پیش و حالم خوبه

تا وقتش نشه نمیاد تا خدا نخواد برگی از درخت نمیفته بذار بچه ت تو شکمت بمونه خوب وزن بگیره درست ۳۸ هفته کامله ولی تا۴۰ هفته وزن گیریشه

من اینجا هرکیومیبینم ۴۰ هفته رسیده زایمان نکرده من دیگه طاقت ندارم دلم میخواد ۳۸ هفته تموم شه دیگه

هر کاری کنی تا موقعش نرسه نمیاد😂منم کلی کار انجام دادم اخرشم با امپول فشار زاییدم

والا من با آمپول فشار زایمان کردم سخت نبود ک

عزیزم تو ۳۸ هفته ام آمپول فشار می‌زنن تا بدنیا بیاد
میتونی بعد از تموم شدن ۳۸ دیگه شروع کنی پیاده روی طولانی ورزش های زایمان و این چیزا تا بزاریی

سوال های مرتبط

مامان آوین🎀♥️ مامان آوین🎀♥️ ۳ ماهگی