فرنی درست کردم با اینکه نبات زدم نخوردش😕

۶ پاسخ

زوده که

اره ازمنم نمیخوره میریزه بیرون

باید انقدر خوراکی بپزی براش تا ببینی کدومو دوست داره. منم هرجور حریره بادوم و شیربرنج بپزم نمیخوره اصلا.

بچه منم همینطوره نه فرنی نه حریره هیچکدوم نمیخوره اما میوه یا پوره سیب میدم خوشش میاد میخوره
خودمون هرچی میخوریم نگاه میکنه دهنشو تکون میده ملچ ملوچ میکنه😂دیگه صبر کردم بزرگتر بشه سوپ درست کنم فرنی اینا رو که نخورد

پسر منم از فرنی بدش میاد قاشق اول رو با اخم میخوره دیگه دهنشو باز نمیکنه

مثل بچه ی من
البته شما زود شروع کردی

سوال های مرتبط