پسر منم از ۱۸ماهگی رو ۱۳مونده
پسر من ۱۲کیلو استپ بود قبلا حس میکنم کم کرده
قدش هم فکر کنم۹۲اینا
ولی میدونی لبنیات و غذا هییییچی دوس نداره..ینی فک کنم این مدت اینقد هیچی نمیخوره ک ببخشید دفعش خیلی کم شده
اهرکی میبینه میگه پای چشماش گودع
قدش چند تاس؟
دارویی داد؟ مولتی ویتامین یا شربت فروگولوبین
پسر منم همینه ۱ بار بردم ۱۳ بود خوشحال شدم دوباره برگشته رو همون ۱۲/۵ ک بود
دختر من 11کیلو 😐
خب مگه چ مشکلی داره؟
دکترش کیه ؟ راضی هستین ازش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.