۸ پاسخ

پسر منم از ۱۸ماهگی رو ۱۳مونده

پسر من ۱۲کیلو استپ بود قبلا حس میکنم کم کرده
قدش هم فکر کنم۹۲اینا
ولی میدونی لبنیات و غذا هییییچی دوس نداره..ینی فک کنم این مدت اینقد هیچی نمیخوره ک ببخشید دفعش خیلی کم شده
اهرکی میبینه میگه پای چشماش گودع

قدش چند تاس؟

دارویی داد؟ مولتی ویتامین یا شربت فروگولوبین

پسر منم همینه ۱ بار بردم ۱۳ بود خوشحال شدم دوباره برگشته رو همون ۱۲/۵ ک بود

دختر من 11کیلو 😐

خب مگه چ مشکلی داره؟

دکترش کیه ؟ راضی هستین ازش

سوال های مرتبط