۷ پاسخ

به نظرم بگیر من اولین بار که اومدم از تخت پایین پمپ درد داشتم خیلی اذیت نشدم ولی فرداش که پمپم تموم شد خیلی درد داشتم پایین اومدنب

اگر پول داری بگیر همراهت باشه بی تاثیر نیست خواهر که
بزار زایمان لاکچری و بدون درد داشته باشیم☺️☺️

اره منم میخوام بگیرم
فک کنم از داروخانه باید تهیه کنیم
بعضیا خیلی راضی ان و بعضیا نه 😬😬

رو من تاثیر زیادی نداشت

خواهرم گرفته بود سر زایمانش خیییییلی راضی بود واقعا کم درد کشید بعد ک اومد خونه هم با شیاف دیکلوفناک کاملا قابل کنترل بود دردش به نظرم بگیر چرا زجر بکشی اخه

دوستم گرفت خیلی راضی بود

بگیر بهتر اینه ک درد بکشی

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان نورا✨ مامان نورا✨ ۸ ماهگی