۷ پاسخ

من میان وعده میخورم، روزی دوبار

عصر میخورم

من چون نمیتونم چیزی بخورم اشتها کلن ندارم و مریض هم شده به خاطر همون شب موقعه خواب یه لیوان صبح یه لیوان ظهرم حالم بد باشه باز یه لیوان زیاد حالم بد باشه شبا دو لیوان میخورم

به عنوان میان وعده بخور

دکتر من که گفته قبل خواب بخورم

من میان وعده عصر میخورم

زمان نداره صبح و عصر بخور

سوال های مرتبط

مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 ۵ ماهگی