۲ پاسخ

دختر من هم بعد از واکسن چهارماهگی که من به خاطر مریضیش دیر زدم تا هفت جد و آبادمو جلو چشمام نیاره نمیخوابه که نمیخوابه احتمالا دخترت دلدرد داره یه پارچه دور کمرش ببند تا روده هاش و معدش رو گرم نگهداره و کم تر اذیت کنه

قطره چی میدی عزیزم

سوال های مرتبط