عزیزم منم خیلی تهوع داشتم در حدی که جلوی دستشویی میشستم یکم اب لیمو تازه به ابی که میخوردم اصافه کردم نون خشک میخوردم غذاهای ربی و پر روغن اصلا نمیخوردم کته ماست و سیرابی هم واقعا حالمو خوب میکرد ایشالله زود تموم میشه
منک ازاول همچنان دارم😢
وای از تهوع وای از تهوع هیچی جوابگو نیست حتی سرمم میزنم هنوزم بالا میارم
من روزی سه بار مراسم ویار ، تهوع ، سرگیجه و... دارم تمومی هم نداره
هم هفته شما ک بودم اوضاع بیریخت بود
باید روزارو بشماری ک بره
اونقدرم قرص ضد تهوع جواب نمیده
ولی سعی کن اگ چیزی ارومت میکنه مصرف کنی ک تهوعت تا حد کمی کنترل بشه حداقل اب بخوری
وای بنظرم تمومی نداره دارم دیگه رد میدم 🤢😭
من ک دیگه بریدما کاش این بارداری تهوع نداشت
وای که چقد سختههههههه واقعا کلافه شدم ، کی میخاد تموم شه ...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.