اخ تهوع وای از تهوع شما چیکار میکنید

۸ پاسخ

عزیزم منم خیلی تهوع داشتم در حدی که جلوی دستشویی میشستم یکم اب لیمو تازه به ابی که میخوردم اصافه کردم نون خشک میخوردم غذاهای ربی و پر روغن اصلا نمیخوردم کته ماست و سیرابی هم واقعا حالمو خوب میکرد ایشالله زود تموم میشه

منک ازاول همچنان دارم😢

وای از تهوع وای از تهوع هیچی جوابگو نیست حتی سرمم میزنم هنوزم بالا میارم

من روزی سه بار مراسم ویار ، تهوع ، سرگیجه و... دارم تمومی هم نداره

هم هفته شما ک بودم اوضاع بیریخت بود
باید روزارو بشماری ک بره
اونقدرم قرص ضد تهوع جواب نمیده
ولی سعی کن اگ چیزی ارومت میکنه مصرف کنی ک تهوعت تا حد کمی کنترل بشه حداقل اب بخوری

وای بنظرم تمومی نداره دارم دیگه رد میدم 🤢😭

من ک دیگه بریدما کاش این بارداری تهوع نداشت

وای که چقد سختههههههه واقعا کلافه شدم ، کی میخاد تموم شه ...

سوال های مرتبط

مامان امیر حسن مامان امیر حسن روزهای ابتدایی تولد