خواهرا کولیک یعنی چی علامش چیه خطرناکه ؟

۲ پاسخ

اکثر بچه ها دارن با قطره و شربت کنترل میشه ولی تا دویا سه ماهگی هست رفع نمیشه اگه شیر خودتونو میخوره تغذیه تونو رعایت کنید

نفخ و دل درد همراه با گریه و بی قراری زور زدن

سوال های مرتبط

مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی
مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۲ ماهگی
مامان سادات🩷🍼 مامان سادات🩷🍼 ۱۰ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۱۲ ماهگی
مامان مامان کارن مامان مامان کارن ۱۱ ماهگی