خانما کولیک یعنی چی ؟؟

۴ پاسخ

کولیک در واقع درد تکامل روده‌های بچه‌ست
بعضی از بچه‌ها این درد براشون خیلی زیاده برای بعضیا نه
از طرفی بچه که شیر میخوره نفخ میکنه و دل درد میده بهشون با اون درد روده ها قاطی میشه شدید میشه
برای همین قطره‌های کولیک عموما ضد نفخن که درد نفخ رو کم کنن
پدی لاکت یا یه قطره پرو بیوتیک هم میدن که توی تکامل روده تاثیر مثبت داره و باعث میشه دردش کمتر بشه
قطره ها هم
اینفاکول،کولیکیز،گریپ میکسچر برای نفخ
پدی لاکت برای تکامل روده

به خودش میپیچه بچه گریه میکنه

بیشتر عصر و شب بچه دل درد شدید میگیره و ب خودش میپیچه
علتش هم تغذیه مادر و بد شیر خوردن کودک و باز شدن و بزرگ شدن روده هاس و تا ۴ ماهگی هم ادامه داره با قطره و رعایت تغذیه مادر و صحیح شیر خوردن نوزاد بهتر میشه دردش
میتونی داخل گهواره ننو یا گاچو قدیمی بزاری بچه رو ک دردش کمتر بشه یا ماساژش بدی

نفخ و دل درد

سوال های مرتبط

مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۲ ماهگی
مامان سادات🩷🍼 مامان سادات🩷🍼 ۱۰ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۱۲ ماهگی
مامان مامان کارن مامان مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان رقیه.ابوالفضل مامان رقیه.ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان نیلا کوچولو😍 مامان نیلا کوچولو😍 ۶ ماهگی
مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین ۱۱ ماهگی