نه خوبه نه بده باید مراعات کنی اگه مراقب باشی و استراحت کنی بالا تر میاد
عزیزم منم رفتم ۳۱٫۵بودیه کم رعایت کنی بالانیادبه من هرشب شیافت پروژسترون داده
عزیزم منم 30هست کلا هم خیلی حساسم ولی باشیاف و رعایت اوکیم نگرانی یا ترسی نداره باید حواست به خودت باشه بیشتر خونه بمون کمتر بیرون برو جاروبرقی نکش تو یه روز یه وعده یا دو وعده سبک میتونی اشپزی کنی ظرف نشور و اینکه خب توالت فرنگی رو هم همه ی حامله ها باید استفاده کنن نه صرفا شما …تا سونو بعدی همینطور ادامه بده ،،، نگرانم نباش همین و تمام
پایینه دکترت بهت پروژسترون نداده؟
لب مرز هست
من ۳۱ بودم سرکلاژ شدم
برا من 31 بود واژینال. هفته آینده باید سرکلاژ بشم. لب مرزه
مال منم ۳۰
بچه اولمم ۳۰ بود
استراحت کن
لب مرزه باید رعایت کنی ی وقت پایین نیاد خدایی نکرده
لب مرز ، باید احتیاط کنید
زیاد پله بالا پایین نکن
از توالت فرنگی استفاده کن
و استراحت
استراحت کن بره بالا
لب مرز هستی عزیزم و باید خیلی خیلی رعایت کنی تا خدایی نکرده پایین تر نیاد و به دردسر نیوفتی
باید رعایت کنی پایینتر نیاد از ۳۰ پایین خطرناکه
باید رعایت کنی
خوووبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.