۵ پاسخ

خوبه ولی زمانش کوتاه باشه، کفشت تخت و سایزش تنگ نباشه، کش جورابت سفت نباشه، برگشتی اب خنک بگیر رو پاهات و زیرش بالشت بذار

بدن با بدن فرق داره من پیاده روی زیاد میرم ولی ورم ندارم خیلی زیاد در حد عادی دارم

بهتره

من پیاده روی میکنم بهتر میشع

من که پیاده روی میکنم بیشتر میشه

سوال های مرتبط

مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد