۱۳ پاسخ

من پیدرولاکس میدم عالیه چندتا دکترم بردم چقدر از این پودر تعریف کردند

ببرش دکتر عزیزم شکم درد میگیره من خودم یبوست بودم اول آزمایش داد بعد قرص داد گناه داره

روغن زیتون روزی 3 تا قطره چکون بده یا 4 تا بهتر شد کمترش کن

چندتا دونه انجیر بریز تو ی کاسه و ابجوش بریز روش یکم
بزار تو یخچال شب تا صب
صبح ک بیدار شدی اب انجیر ک غلیظ شده رو بده بچه بخوره
حتی انجیر ها رو هم با پشت چنگاال نرم کن بده بخوره

غذا وقتی بهش میدی کم بده وقتی لقمه های بزرگ بزاری دهنش دندون ک نداره بجوه همینجور سالم قورت میده برا همین یبوست میشه
من غذاهای دخترم رو نرم میکنم بهش میدم

اخخخ مشکلی ک من از ۶ ماهگی لیام درگیر شدم ،ببین ب حدی رسیده ک رادیولوژی و هرررجا ک بگی بردم بچه رو ،هر ده روز شکمش کار میکنه
الان ده روزه پودر پیدرولاکس هرررر روز میدم بعد ۴ روز شروع کرد کار کردن
دیگه تقریبا هرروز صبح نصف بسته میدم روز درمیون یا روزانه کار میکنه
دکتر گفت تا ۶ ماه حتما بدم چون روده هاش تنبله
ببین روغن ام سی تی ،زیتون ،شیاف هرررچی ک بگی من امتحان کردم

هندونه سوپ آش بیشتربده گردوآسیاب شده بریزتو غذا

منم‌دخترم خیلی یبوست میشه هرچی‌ام‌ امتحان کردم .انجیر.آبمیوه طبیعی..آب‌گرم و.....بردم دکتر‌ براش پودر داد بهتر‌ شده همون روز اول دادم‌ بهتر شد...یه قاشق غذا خوردی تو یه یه لیوان آب یا آب پرتقال میشه قاطی کرد طی دوساعت دکتر گف بخوره ولی دختر من بزور توی صب‌تاشب نصفه میخوره😅ولی باز بهترش کرده

بهش انجیر خیس بزن بده یا توت فرنگی بده

عزیزم ی مدت فقط غذای ابکی بده
و ی دکترم ببر طفلی خیلی اذیت میشه

کره تو غذاهاش بیشتر بریز
غذاهای آب دار بهش بده مثه سوپ

صب ناشتا آب ولرم و ی قاشق روغن زیتون بده در طول روز هم حتما آب پرتقال طبیعی و ی دونه کیوی بده بخوره اصلا دیگ یبوست نمیشه

بیشتر بهش مایعات بده آب آبمیوه غذاهای آبکی مثل عدسی ابگوشت

روغن ام سی تی بگیر هم وزن میده هم مدفوع رو شل میکنه

سوال های مرتبط