۵ پاسخ

من دیروز بردم بچم آروم بود همینکه پاهاشو گرفتن و آمپول کوفتی بی حسی رو زدن جیغاش شروع شد براش جغجغه و پستونک ببر ولی همون جیش اولش گریه کرد بعد اون خوب شد خداروشکر

شاید چون تو خونه فقط دو تایی هستید می‌ترسه بیرون پسر من میبرم خونه مادر شوهرم می‌ترسه 😂😂

من پسرم ۱۸روز بود ختنه کردیم راحت شدیم هرچی بزرگ‌تر بشه بیشتر اذیت میشی

یک ساعت قبل اینکه برسی مطب استامینوفن دو برابر وزنش بده مثلا ۸ قطره خودش میخوابه

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین کانال روبیکاqwer1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

سوال های مرتبط